1. Cene
Cene za posamezne artikle veljajo ob oddaji naročila, v času pred in po tem se cene lahko spreminjajo. Vse cene so navedene v evrih (€) in vsebujejo DDV.
2. Načini plačila
Ponudnik omogoča kupcem naslednje načine plačila:
po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika
Kupec prejme račun na papirju z razvidnimi stroški in obvestilom, kako lahko kupec odstopi od nakupa in izdelke vrne, če je to možno.
3. Naročilo
Ko kupec zaključi / pošlje naročilo prejme obvestilo, da je bilo naročilo uspešno oddano in uvrščeno v čakalno vrsto. V tej fazi lahko kupec v roku dveh ur prekliče naročilo. Ponudnik kupcu potrdi ali zavrne naročilo v največ dveh delovnih dneh. V tem času ponudnik preveri ali je blago dobavljivo v razumnem roku. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dobave blaga.
4. Pošiljanje blaga in stroški dostave
Na naši spletni strani ponujamo produkte v digitalni obliki, zato ni stroškov dostave.
5. Odstop od nakupa in vračilo blaga
O odstopu od nakupa mora kupec pisno obvestiti ponudnika v 14. dneh od prejetja blaga po elektronski pošti. Rok začne teči en dan po prejetju oz. dvigu naročenega blaga. Naročeno blago stranka vrne v 14. dneh od datuma odpovedi od pogodbe, brez pojasnila (brez navedbe vzroka). Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Denar za vrnjeno blago vam bomo vrnili najkasneje v 14. dneh od vrnitve blaga. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se je zgodil prej.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Stroške, ki nastanejo ob vrnitvi in stroške dostave ne vračamo – nosi jih kupec. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Vračilu mora kupec priložiti tudi kopijo računa. Blaga, ki je poslano z odkupnino, ponudnik ni dolžan sprejeti.
6. Pravica do stvarne napake
Kdaj je napaka stvarna, natančneje določata 37. člen ZVPot:
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
7. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Društvo Človeška Toplina, akademija.evaerpic.si skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Društvo Človeška Toplina, akademija.evaerpic.si kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (EU) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
8. Pravica do zasebnosti
Vsi osebni podatki se bodo uporabljali izključno za pošiljanje računov, ponudb, prospektov itd. Osebni podatki ne bodo predani, posredovani tretji osebi.
9. Komunikacija med ponudnikom in uporabnikom
Ponudnik lahko komunicira z uporabnikom telefonsko, po elektronski pošti oz. drugimi sredstvi za komuniciranje na daljavo, razen če mu to uporabnik prepove.
10. Odveza odgovornosti
Dobavni roki, cene in druge informacije se včasih spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe ažurirati vseh podatkov. V takih primerih bo ponudnik obvestil kupca o vseh spremembah kasneje in kupcu omogočil preklic naročila oz. menjavo izdelka, če bo to mogoče.
11. Pritožbe
Uporabniki se lahko v primeru težav pritožijo po elektronski pošti info@evaerpic.si. Ponudnik bo v 14. dneh odgovoril na pritožbo oz. obvestil uporabnika, koliko časa bo pritožbo obravnaval. Ponudnik si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno v najkrajšem možnem času.
12. Dostopnost artiklov
Načeloma so artikli dostopni v treh do sedmih dneh. V primeru daljše nedostopnosti določenega artikla, ponudnik o tem obvesti kupca (elektronska pošta ali telefon).
13. Nakupovanje za podjetja
Če nakupujete izdelke za vaše podjetje in ste registrirani kot pravna oseba, se registrirajte kot podjetje. Prosimo, da pri registraciji v našo spletno trgovino vpišete točen naziv podjetja, naslov, davčno številko in ali ste zavezanec za DDV. Navedeni podatki so nujni za poslovanje. Prosimo, da ste pri izpolnjevanju prijavnega obrazca natančni in da navedete pravilne podatke.